Mijnmuseum

25 mei 2014 - Santiago do Cacém, Portugal

'Dit is wel erg interessant', riep Lars vandaag in het mijnmuseum. Vlakbij de camping, in Lousal, is een voormalige mijn nu een museum. Erg leuk en je kon er zelf allerlei dingen doen. Erg leuk voor Lars maar ook voor ons.

Ergens in een restaurantje varken op zijn Portugees besteld. We kregen een schaaltje met allerlei onderdelen van het varken. Het viel niet de smaak bij Marcelle, sterker nog, ze begon te kokhalsen...Gelukkig had Lars lekker frietjes.

1. Ber10:
    25 mei 2014
    Zwart varken?
    Gr. Ber10.
  2. Jeroen:
    26 mei 2014
    Hoi,

Mooie foto van vergane industrie, dat is schoonheid zoals je naar Jan en Anita Schuurman Hess rijdt langs al de olie industrie.

Zondag de tuin verder bijgewerkt en mijn houtopslag voor de openhaard afgebroken want de stenen openhaard gebruik ik al 9 jaar niet meer en staat er voor de sier.

Tussendoor nog even naar de sportschool geweest en eind van de middag naar Mark en Marie. Marie had heerlijk gekookt en Cynthia had een toetje gemaakt.

Vandaag koffer pakken en tuinafval deponeren bij de stortplaats. Toetje eten samen met Mark wat gisteren nog over was. Koffie en andere boodschappen bij AH halen en de sportschool nog een bezoek doen.

Morgen 09:15 uur vliegen en zijn wij daar plaatselijke tijd om 11:45 uur en hebben ruim de tijd om New York te bezichtigen en de rest van Amerika. We gaan onder andere vliegen met een helikopter boven de Grand Canyon, walvissen, Orka's spotten op een boot. Slapen in Las Vegas met een achtbaan in het hotel. Varen onder de Golden gate Bridge in San Francisco. De meest hete plek op aarde aandoen, Death Valley.

Wij wensen jullie 3 nog een fijne tijd op jullie welverdiende vakantie. Het was fijn om jullie reis zo mee te maken in deze vorm en het gevoel te hebben een passagier te zijn.

Groetjes vanuit Heiloo van Jeroen en Cynthia
  3. Betty van Dokkum:
    2 juni 2014
    Hoi, even weer op jullie blog geweest. Ook wij waren op die plek toen we in februari inPortugal waren. De kleuren van de wanden van het meer waren geweldig, de omgeving, de oude mijn, vergane glorie, maar wel indrukwekkend! Geniet verder met volle teugen. Is het niet erg warm? Liefs Betty