Voornemens

1 mei 2014 - Arcachon, Frankrijk

Vanmorgen toen we wakker werden hadden we het voornemen om door te rijden naar Carnac om daar naar de menhirs te gaan kijken. Carnac was maar weer een uurtje of anderhalf rijden dus dat was goed te doen. Om een uur of 11 waren we al in de buurt van Carnac maar het weer was niet echt heel  erg lekker: veel buien en een hele grijze, onheilspellende lucht. We besloten dus maar door te rijden omdat we eerder al hadden bedacht dat Bretagne een hele mooie bestemming zou zijn voor onze meivakantie van volgend jaar. Bretagne heeft ons echt zeer positief verbaast! Wat een schitterende streek... Volgend jaar dus Carnac! Maar ja, wel het eerste voornemen wat sneuvelde vandaag.

Een ander voornemen was om per dag niet meer dan een uurtje of 4 te rijden. We hebben immers alle tijd. Tolwegen hoeven in dat kader ook niet want met de caravan erachter schieten we bijna even snel op op de route national..... Jaja, ook dit voornemen ging vandaag dus helemaal de mist in. Na een uurtje of 8 rijden zijn we inmiddels Bordeaux voorbij en gaan we al heel erg richting Spanje. We staan nu vlak bij het Dune de Pilate en de bedoeling is écht dat we het hier even rustig aan doen. We staan op een camping waar Marcelle en ik allebei een goed gevoel bij hebben en we merken dat dat heel veel verschil maakt. Op de vorige camping hadden we dat allebei niet. Waar het aan ligt? Geen idee maar het is nu eenmaal zol! Vanavond hebben we heerlijk (simpel) gegeten op de camping. Is voor herhaling vatbaar. Overigens moet ik in dit kader ook even melden dat ik gisteren in Chateaulin zo'n beetje de lekkerste Entrecote (jaja, met een Hoofdletter) ooit heb gegeten in Frankrijk!

Heel veel lieve groetjes van ons alledrie X

1. Jeroen:
    Hoi,

Is natuurlijk wel wennen dat je zoveel tijd hebt maar Frankrijk, Spanje en Portugal zijn gelukkig ruim
    genoeg om in rond te dwalen.

Groetjes,

Jeroen & Cynthia
  2. Betty van Dokkum:
    1 mei 2014
    Wel de hoogste duin beklimmen hè! En je dan lekker naar beneden laten rollen. Dagenlater vind je nog zand in de caravan, bij ons in de camper! Een prachtig gebied....
  3. Betty van Dokkum:
    1 mei 2014
    Wel de hoogste duin beklimmen hè! En da naar beneden rollen! En dan nog dagen lang zand vinden in de caravan, of zoals bij ons in de camper. Prachtige omgeving!
  4. Ber10:
    1 mei 2014
    Dune de Pilate het grootste duin van Europa ik ben er ook geweest maar met heel slecht weer.
    Langzaam richting Spanje klinkt als muziek in mijn oren.
    Heel veel groetjes Jan en Ber10.
    Geniet ze!!!
  5. Marian:
    2 mei 2014
    Ik volg jullie en ben helemaal jaloers zeker nu jullie aan de lekkerste zee qua golven staan van heel Europa. Ben er heel vaak geweest en was altijd geweldig. En wat een leuke foto's allemaal.