Dubbel gevoel

26 juli 2014 - Neuvéglise, Frankrijk

De laatste week van onze fantastische reis is begonnen. Dat zorgt voor dubbele gevoelens: er komt een einde aan deze ontzettend mooie tijd maar we vinden het ook weer fijn om naar huis te gaan en onze familie weer te zien.

Ondertussen zitten we nog in de mooie Auvergne. Het weer is minder goed maar dat proberen we te negeren. We hebben gisteren een mooie rondrit gemaakt en onder meer het viaduct van Garabit gezien. Er staat nog een mooie rondrit op het programma voor vandaag of morgen.

Lars en Peer hebben samen een heerlijk brood gebakken op de camping. Het smaakte natuurlijk extra lekker omdat het door de mannen gemaakt was en in een houtgestookte oven gebakken.

We vertrekken dinsdag naar de laatste camping voordat wij weer naar huis gaan.

1. Ber10:
    27 juli 2014
    Een goede reis terug!!!
  2. Adt en Annemarie:
    Jullie moeten maar zo denken: het grote genieten gaat nog even door..... en dan komt de tijd van het Grote Nagenieten!
    Goede terugreis!
  3. Marian:
    27 juli 2014
    Wat is de tijd snel gegaan! Geniet er nog van en voor straks: goede reis terug! Tot ziens op 25 augustus!