Onderwater lopen

28 juli 2014 - Neuvéglise, Frankrijk

We hebben letterlijk onder water gelopen, nu ja, bijna dan. Een stuwmeer hier in de buurt wordt één keer in de 35 jaar leeggemaakt voor onderhoud en laat dat nu net deze zomer zijn. Bijzondere ervaring om door een meer te lopen en langs de vergane huizen die er ooit in volle glorie stonden.

Gisteren was het een mooie en luie dag. Lekker op de camping gebleven en veel gelezen en Lars veel gespeeld. Vandaag weer actief geweest. Veel actiever dan we hadden verwacht.

We zouden een waterval gaan bekijken en dat hebben we ook gedaan. Nu bleken daar ook gorges te zijn dus die wilden we ook zien. Aan het einde moesten we het hele eind weer terug. Al met al zo'n 4 kilometer genoten van prachtig natuurschoon. Werkelijk prachtig. Echt genieten hoor. Terug naar de camping een mooie route gereden. Nu nog even snel internetten en dan eten, opruimen en naar bed. Morgen op tijd op om naar onze laatste camping te gaan in Vatan. Voor ons weer een bekende plek.