Zonnige dagen

31 juli 2014 - Vatan, Frankrijk

Wat een mooie laatste dagen van onze perfecte reis. Zonovergoten. We luieren dus nog heerlijk en mijmeren over de afgelopen 15 weken. We stellen elkaar vragen zoals wat was de mooiste camping, wat was de stoerste dag, wat was het mooiste. En dan glimlachen we en bedenken dat we hier nog heel lang op kunnen teren.

Op de aankomstdag zijn we naar het circusmuseum in Vatan geweest. Heel leuk om eens te zien. Vooral Lars vond het erg leuk. Verder hebben we vooral in het zwembad gelegen. Durfde Lars aan het begin van de vakantie nog niet in het water te springen, nu springt hij met aanloop en een draai in de lucht van de springplank af.

Vanavond eten we lekker mosselen op de camping en dan op tijd naar bed. Morgen een lange dag in de auto. Aan het begin van de avond zijn we weer thuis.

1. Ilonka en Jacob:
    31 juli 2014
    Goede reis en wel thuis! Ik verheug me er op jullie weer te zien.
  2. Buurtman en buurtvrouw:
    31 juli 2014
    Goede reis en wel thuis. Geniet er nog heel even van.
  3. Marion en Willem:
    31 juli 2014
    Hele fijne reis gewenst. Geniet deze laatste dag. Dank dat jullie de mooie verhalen gedeeld hebben wij hebben er elke dag van genoten. knuffel van ons.
  4. Trudy:
    31 juli 2014
    Fijn dat jullie t zo super hebben gehad en nog hebben! Geniet er nog even van en goede terugreis gewenst
  5. Ber10:
    31 juli 2014
    Den hele goed reis en welkom thuis.
    Jan en Ber10.
  6. Marian:
    31 juli 2014
    Goede reis en dan lekker nagenieten van deze mooie reis. Volgens mij is Lars flink gegroeid! En wat heeft hij veel beleefd! Ik verheug me op het weerzien en met mij vele Merels!