Auvergne

22 juli 2014 - Neuvéglise, Frankrijk

Nadat we nog een paar rustige dagen hadden gehad op Mas de la Balma was gisteren het moment aangebroken om afscheid te nemen van al onze vrienden daar.

Om 10 uur werd de caravan door Mark naar boven getrokken en konden we aan de reis noordwaarts beginnen. Het was (voor het eerst) een reis die niet echt wilde vlotten: langs de kust hadden we enorm veel last van de harde wind en de weg het binnenland in heeft heel veel hele steile heuvels/bergen. Over de 400 kilometer deden de maar ;liefst 7 uur. We waren dan ook heel erg blij toen we aankwamen op camping La Taillade in de Auvergne. Op de camping werden we verrast door het schitterende uitzicht vanuit ons plaatsje. toen we goed en wel waren geïnstalleerd gingen we lekker op de camping een hapje eten en daarna was het voor Lars al weer hoog tijd om naar bed te gaan. Marcelle en ik volgden niet veel later.....

De komende dagen zullen we besteden aan het verkennen van de omgeving hier. We zijn in een streek die we nog nooit eerder hebben bezocht. Het ziet er naar uit dat dat dus nog echt genieten wordt....Momenteel zitten we op een terrasje in Saint Flour; ook op deze camping is weer geen internet. De verslagen zullen dus niet al te vaak komen maar zoals altijd..... we houden jullie op de hoogte!

Veel liefs van ons drietjes!

1. Marion en Willem:
    22 juli 2014
    Jullie zullen ogen te kort komen de brug de Garabit is ook zeker een bezoekje waard. Prachtige omgeving. heel veel plezier.