Dag 1

16 april 2014 - Le Bec-Hellouin, Frankrijk

Wat een lekkere dag hebben we gehad. Vanmorgen vroeg uit de veren (dat was dan weer jammer) en eerst maar wat boodschappen voor het ontbijt gedaan. Daarna gewandeld naar de Abbaye du Bec Hellouin. Heel mooi en indrukwekkend.

Vanmiddag een eindje gereden: eerst langs de ruïne van het kasteel van Montfort en vervolgens door naar het schilderachtige havenstadje Honfleur (Dank voor de tip Jacob). Onderweg scoorden w e nog een lekkere fles Calvados bij de "producteur". Misschien proef ik die vanavond nog even. Bij terugkomst op de camping hebben Lars en ik nog even wat gezwommen en nu zitten Marcelle en ik aan een glaasje cider van appels van de camping. Ach, ik heb beter geproefd in het leven maar het heeft ook wel weer wat natuurlijk.

Zo meteen maar eens wat te eten gaan maken. Waarschijnlijk plaatsen we vanavond nog wel een paar foto's. Groeten aan iedereen in Nederland!

1. Mirjam:
    16 april 2014
    Wat leuk dat jullie toch naar Honfleur zijn geweest met de enige houten kathedraal! Proost
  2. Ellie:
    16 april 2014
    Hoi Peer. Goed te lezen dat je het zo leuk hebt. Het valt niet mee om je te vervangen in de regio, ik merk dat je veel respect hebt overal. "Onze knuffelpeer" noemde iemand je. Leuk om dit mee te mogen maken. Je hebt respect op inhoud, proces en relaties. Neem dit mee en geniet ervan!!!!!!!!! Ellie
  3. Peer:
    16 april 2014
    Ik word er bijna verlegen van. Wel heel leuk om te horen... Verder gaan we gewoon door met genieten ;-)
  4. Ilonka en Jacob:
    16 april 2014
    Die "iemand" was ik, dat van die 'knuffelpeer' dan hahaha.. Samenwerking met Ellie is top dus maak je niet ongerust en geniet van de calva en de camembert en dan op naar de cultuur en het volgend bourgondisch festijn.
  5. Nel en Rien:
    17 april 2014
    Zo ik zie hebben jullie het nog niet zo slecht.
    Heerlijk weer. Heerlijk glaasje.
    Wat wil je nog meer.
    Houden zo .