Camping

11 mei 2014 - Muros, Spanje

Meestal weet je het meteen, dit is het of niet. Dat is zo als je naar een nieuw huis op zoek bent en wij hebben dit ook met campings. Vandaag kwamen wij aan op een camping in Muros, voorbij Santiago de Compostella. Binnen enkele ogenblikken hadden we ieder voor zich al bepaald, maximaal 3 nachten, meer niet. Grappig toch dat je daar zo hetzelfde over denkt en voelt. Waar het hem dan inzit, kleine camping met kleine plekjes, dicht op elkaar. Een gezette Duitse dame die zich overal mee bemoeit, praatgrage Nederlanders en een stinkend damestoilet...

Enfin, morgen een bezoek aan Santiago de Compostella en overmorgen de kust en het meest westelijke punt van Europa hier verkennen, de derde inmiddels.

1. Ber10:
    11 mei 2014
    Ja. dat soort campings kennen we ook.
    maar je moet het allemaal meemaken.
    Het is dan weer fijner om verder de trekken!
    Groetjes x Ber10. en een goede reis verder!
  2. Ilonka en Jacob:
    12 mei 2014
    Oh, mijn god, praatgrage Nederlanders op vakantie.... Ilonka en ik stonden een keer in Italië op een camping. Grote camping, veel plaatsen en een enkele bezet. Er kwam een Nederlandse camper aangereden en waar gingen die staan??? Ja hoor, bijna tegen ons aan. Hoe verzin je dat......
  3. Nel en Rien:
    12 mei 2014
    Zo, jullie hebben het dus getroffen met de camping.
    Ik zou dus ook zo gauw mogelijk verder gaan.
    Maar het doet verder toch niets af aan je vakantie. Je blijft toch wel genieten. Verder goede reis, en blijf genieten. Rien
  4. Jeroen:
    Hoi,

Mooie foto op het strand met een baai en bergen. Ik zit op mijn werk tussen de muren maar droom dan even weg bij
    jullie vakantie moment.

Laatste dag werken en dan begint morgen mijn wel verdiende vakantie.

Liefs,

Jeroen & Cynthia
  5. Adt en Annemarie:
    12 mei 2014
    Tja, hetzelfde denken en voelen. En ruiken dus ook (alle neuzen dezelfde kant op!). Maar we hebben er het volste vertrouwen in dat het goed komt. Houd moed! ;-)
    Groeten, ook van de Dalai Lama ('compassion' is het belangrijkst vertelde hij vanmiddag)