Doucement

3 juli 2014 - Montbolo, Frankrijk

Er is wel eens Wifi op de camping....maar het is nog niet helemaal stabiel. Vandaag dus weer in een cafeetje neergestreken voor een verslagje van de afgelopen dagen.

We hebben het eerst maar eens lekker rustig aan gedaan. Wat gewandeld en geluierd op de camping, gekletst, muziek gemaakt en gegeten met vrienden. Een dag na aankomst moesten we al afscheid nemen van één van hen. Zij had een paar dagen eerder haar enkel gebroken en werd zondag per ambulance van de camping afgevoerd. Lars heeft heerlijk kunnen spelen met Juan, zijn grote vakantievriend.

Gisteren naar Collioure getogen, blijft een mooi stadje aan zee. Lekker tapa's gegeten. Vandaag was Perpignan aan de beurt. We komen al jaren in deze streek maar waren nog niet in Perpignan geweest. Leuke stad, kleine straatjes, mooi paleis en een hele leuke muziekwinkel...Peer heeft een nieuwe cajon gekregen (alvast voor zijn verjaardag). Vanavond maar eens goed uit proberen.

Voor de komende dagen nog bedenken wat we gaan doen, het is namelijk wel 'doe' weer. Temperatuur is goed maar weinig zon. Volgende week hebben we in ieder geval een concert gereserveerd in een klein kerkje. Lars laten we in vertrouwde handen achter.

1. Ilonka en Jacob:
    4 juli 2014
    En.... Het accent van Perpignan, is dat nog steeds onnavolgbaar? In de buurt hebben ze ook nog een paar goede wijnboeren trouwens....