Competitie, markt en voetbal

6 juli 2014 - Montbolo, Frankrijk

De competitie van de vier heren is gestart. In een korte periode gaan vier heren, waaronder Peer, een aantal competities met elkaar aan. Dit doen zij steeds in andere koppels, onder het genot van een biertje en veel humor. De puntentelling is onnavolgbaar maar het is een solide systeem. Tot nog toe is er gebiljart, tafelvoetbal en petanque gespeeld en vanmiddag nog speelden zij tafeltennis. De heren vermaken zich opperbest en de supporters ook trouwens.

Vrijdagavond heeft Peer zijn nieuwe cajon uitgeprobeerd, hij klinkt prachtig. Zaterdagochtend lekker over de markt in Ceret geslenterd. Dat blijft toch erg leuk en gezellig. Bij terugkomst is Peer als een speer gaan zorgen dat we via internet met zijn allen voetbal konden kijken want de reguliere Franse zenders zonden deze wedstrijd niet uit. Het lukte en man oh man wat een spanning. Gelukkig zijn we niet voor niets gekleurd op onze gezichten.

Vandaag een erg rustig dagje. Een mooie wandeling op de camping gemaakt, van oesters genoten met een Clairette de Die en muziek gemaakt.

Lars zien we amper, die speelt met allerlei vriendjes en geniet volop.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Michel:
    6 juli 2014
    Klinkt allemaal wel erg leuk! Wat moet dat genieten zijn. Veel plezier nog. Ik werk nog even door ;-)
  2. Ilonka en Jacob:
    7 juli 2014
    Hup Peer, hup Peer, hup Peer! Kampioenen!!
  3. Marion&Willem:
    7 juli 2014
    Die vinger van Ton is heel subtiel. Veel plezier nog. Kus aan allemaal ook van Willem
  4. Marian:
    7 juli 2014
    Hup Holland Hup!! Ik vind Lars toch de mooiste supporter!!
    En nu woensdag winnen van Argentinië!
    Geniet er samen van! Groetjes, Marian
  5. Jules:
    8 juli 2014
    Is het niet vervelend om elke keer als winnaar uit de strijd te komen?