Eindelijk!

18 mei 2014 - Santiago do Cacém, Portugal

We keken er al een tijdje naar uit maar vandaag was het dan zo ver: we kwamen aan op een naturistencamping! Voor niet-naturisten misschien niet te vatten maar het maakt voor ons echt een wezenlijk verschil. De sfeer is écht helemaal anders en het is ook gewoon geweldig lekker de zon, de wind en het water op je blote huid te voelen.

We genoten dan ook volop van de de zon, de wind en het zoutwaterzwembad hier op de camping. De komende week denken we hier wel te blijven en misschien zelfs wat langer. Jammer genoeg zijn de weersvoorspellingen hier de komende week niet geweldig maar ja... we zullen het wel zien. Morgen gaan we hier de omgeving verkennen en verder zijn we van plan van hieruit wat trips te maken naar o.a. Evora, Lissabon en Sintra....

1. Monique M.:
    18 mei 2014
    Waar zijn de foto's :-) (flauw hè) Geniet van de camping!
    Ik ken alleen Sintra en Lissabon, van 26 jaar geleden, en dat zijn erg mooie steden. Dus ook daar van genieten. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's.
  2. Ber10:
    18 mei 2014
    Doe ze daar de groeten van ons!
    Er zijn ook leuke markten waar je heerlijk kunt eten.
    Heel veel plezier daar.
    Groetjes x jan en Ber10.
  3. Jeroen:
    Hoi,

Wij zijn blij voor jullie dat er eindelijk een camping is die aan de voorwaarden voldoet waar dromen werkelijkheid worden. Was er op de route geen enkele camping die deze regels hoog in het vaandel had staan ? Wellicht het weer dat invloed had als mede het taboe misschien in sommige streken of het aanbod van mensen die deze voorkeur appreciëren. Maar eindelijk met de billen bloot vandaag en de rest van de week.

Afgelopen zondag werd de oma van Cynthia 85 lentes jong en zij vierde dit bij de Broekerveiling in Langedijk. Het was een verplicht nummer maar oma genoot en daar doe je het tenslotte voor.

De auto van opa kreeg op deze heugelijke dag een wasbeurt in Alkmaar als voorbereiding op de reis naar Meneer Poepjes.

Vandaag boodschappen doen bij Albert Heijn in Heiloo en de tuin doen waar ik heel veel zin voor moet gaan maken. De zon schijnt wel met volle teugen vandaag dus dat maakt tuinieren wel is vreugde voller.

Groetjes uit Heiloo van Jeroen & Cynthia
  4. Ilonka en Jacob:
    19 mei 2014
    Geweldig toch als je zo kunt genieten! Hoop voor jullie dat het weer nog een beetje mee gaat zitten. Hoe is het met de tekenbeten?
  5. Jules:
    19 mei 2014
    Eindelijk in je blote reet! Goed insmeren he! Lissabon is een hele leuke stad, maar Sintra vond ik een toeristencircus. Maar goed, jullie hebben alle tijd.
  6. Tanja:
    19 mei 2014
    Hè Marcelle en natuurlijk peer en Lars, vandaag hebben we jullie kaart gehad, hartstikke lief! Geniet lekker nog heel veel weken, hier is het ook heerlijk warm. We blijven op de hoogte van jullie belevenissen en tussendoor houden we alles in smg nog bij. Veel plezier!
  7. Peer:
    19 mei 2014
    Alle tijd en minder weer dus wat dat betreft zijn steden even prima. Met de tekenbeten gaat het goed, geen rode kringen of griepverschijnselen. We genieten gewoon verder!