Kloof

27 juni 2014 - Nuévalos, Spanje

Vandaag was onze laatste dag in Spanje. Daar het redelijk warm was vandaag gingen we al vroeg op pad om een lekkere wandeling te maken door een hele mooie kloof achter Jaraba. We hadden al verschillende mensen hierover gehoord en ze hadden niets teveel gezegd. Na een prachtige wandeling van 3 km door de kloof klommen we een heel eind omhoog naar een aantal rotstekeningen uit de pre-historie. Hoewel ik eerder nooit last had van hoogtevrees vond ik het vandaag toch behoorlijk eng. Marcelle hield Lars dan ook behoorlijk goed aan de hand...

Terug op de camping deden we het rustig aan. Voor morgen staat er een lange rit op het programma. Waar we eerst dachten in twee keer naar Mas de la Balma te rijden hebben we inmiddels besloten dit toch maar in één keer te doen. Morgen aan het eind van de middag hopen we daar dus aan te komen. Voor jullie, trouwe volgens van ons blog, betekent dat dat jullie voortaan wat langer op een update zullen moeten wachten: op Mas de la Balma is géén wifi dus we zijn aangewezen op terrasjes e.d. Aan de andere kant zullen we op Mas de la Balma waarschijnlijk ook minder gaan ondernemen. We zijn daar inmiddels zo bekend dat we toe zullen gaan komen aan vakantie vieren ;-)

Momenteel zitten we lekker op het terras van de camping. We vieren hier dat Amy vandaag met succes haar thesis heeft verdedigd en zich nu officieel Master of Science mag noemen. Proficiat Amy!!

Heel veel lieve groetjes van ons alledrie!

1. Ilonka en Jacob:
    28 juni 2014
    Gefeliciteerd Amy, ook namens ons! Hoezo geen wifi? Zit midden op zee en heb nog wifi :))

Geniet van jullie vakantie jongens, geniet er van.