Ola!

4 mei 2014 - Potes, Spanje

We zijn er weer! Voelt hartstikke goed. We staan op camping La Viorna in Potes, Spanje. Hier zijn we vijf jaar geleden ook geweest, met zijn tweeën, en Lars in mijn buik. Het is hier zo'n 21 graden, zonnig en bergachtig. Prachtig dus. We hebben uitzicht op de besneeuwde toppen van de Picos de Europa. We gaan straks eens uitzoeken of we morgen in de sneeuw kunnen wandelen. Dan moet het kabelbaantje dus open zijn. Het is hier heerlijk rustig, we hebben alleen wat geluidsoverlast van koebellen...

Lars heeft al staan voetballen en in zijn hemd een kunstwerk gemaakt van zijn magneetjes.Nu zitten we op het terrasje bij de camping en gaan zo eten. Kortom, we hebben het enorm goed, muy bien!

1. Ber10:
    4 mei 2014
    laat die koebellen maar als muziek in jullie oren klinken.
    hier is het zo stil.
    vanavond zijn de meeste weer naar huis gegaan.
    vandaag hadden we redelijk weer dus ook een beetje genieten.
    ben weer benieuwd naar jullie volgende verhaal.
    in de sneeuw Brrrrrrrrrrrrrrrr
    groetjes Jan en Ber10.
  2. Truus:
    4 mei 2014
    Waarom sta ik niet in jullie lijst?
  3. Peer:
    5 mei 2014
    Hoi Truus, kwestie van je even aanmelden. We hebben je graag op ons lijstje hoor!
  4. Jeroen:
    5 mei 2014
    Hoi,

Leuk dat jullie op mijn antwoord stonden maar inderdaad was ik aan het werk. Ik heb meestal avonddiensten omdat de
    ochtend dan heerlijk vrij besteedbaar is.

De foto van de camping straalt rust uit in een geheel ontspannen omgeving. Mooie besneeuwde sneeuwtoppen op jullie ansichtkaart uit Spanje.

Ik ga aan het werk op onze mooie zonnige bevrijdingsdag.

Liefs van Jeroen & Cynthia en groetjes aan meneer poepjes