Sneeuw

5 mei 2014 - Potes, Spanje

5 Jaar geleden waren Marcelle en ik ook in de Picos en we zijn toen met de kabelbaan vanuit Fuente Dé naar de sneeuw geweest. We maakten boven toen een hele mooie wandeling naar een berghut. Hoewel Lars nog nooit zo ver heeft gelopen (zelfs niet op het vlakke) vandaag toch maar onze tocht van 5 jaar geleden herhaald. Lars deed het voortreffelijk! 7 kilometer lopen (soms door de sneeuw) met soms hele lange en stijle klimmen erin en dat zonder morren! We zijn heel trots op onze kanjer! De  uitzichten op de bergen waren prachtig en we hebben heel veel hele mooie vogels gezien: vale gieren, alpenkauwen, tapuiten en blonde tapuiten.

Terug op de camping trakteerden we onszelf op een lekkere fles ijskoude witte wijn. We vonden dat we dat wel hadden verdiend. Nu zitten we uitgeteld op de bank aan een kopje koffie; we zullen het vanavond niet laat maken.

Heel veel liefs van ons alledrie aan iedereen in Nederland en Amerika. X

1. Ber10:
    5 mei 2014
    Mooi foto's en wat knap van Lars!!!!
    Hier op het Vinkel hadden we vandaag een warme dag.
    Ben weer benieuwd naar jullie volgende stap.
    Groetjes van ons X.
  2. Ilonka en Jacob:
    6 mei 2014
    Ik haal nog geen twee kilometer op het vlakke zonder sneeuw! Hulde aan Lars!! Die witte wijn haal ik dan weer wel, dat dan wel...
  3. Nel en Rien:
    6 mei 2014
    Hoi alle drie.
    Wat zijn jullie genieters. En knap van Lars dat hij het allemaal kan en doet. Ik zou zo zeggen, ga door met het genieten. Het is jullie van harte gegund. Hier is het weer niet zo mooi. Maar dat zal ook wel beter worden. Groetjes en Liefs van Pa 'Opa X