Rustig aan....

16 juni 2014 - Puerto Lumbreras, Spanje

Jullie zullen onze berichtjes de laatste dagen wel wat gemist hebben maar we hadden ook niet zoveel te melden. Eergisteren hebben we eerst lekker aangetut op de camping en zijn daarna nog even lekker naar het strand geweest bij Vera. Daarna aan zee nog wat op een terrasje gezeten. Was erg lekker en relaxed.

Gisteren was het vaderdag en bleven we gewoon op de camping. Ik nam 's morgens al mijn kadootjes in ontvangst van Lars en Amy en Robyn. Dank je wel dames en heer! Verder gewoon lekker wat bij het zwembad gezeten, gelezen en gespeeld. 's Avonds aten Amy en Lars samen en konden Marcelle en ik lekker samen uit eten in Puerto Lumbreras. Geen hoogstaande culinaire gelegenheid kunnen vinden maar het was wel héél lekker om even met zijn tweeën op pad te zijn. Toen we terugkwamen nog even wat gedronken met Amy en daarna lekker onze bedden in.

Vandaag zijn we weer actief geweest. We maakten een hele mooie rondrit door de Sierra Espuña. We maakten onder andere een wandeling door een hele mooie kloof, reden een hele hoge berg op naar een radarpost (daar konden we helaas net niet helemaal komen omdat het militair gebied was), zagen vlakbij een kudde berggeiten en bekeken oude ijshutten. Zeer de moeite waard allemaal.

Morgen is het de bedoeling om weer verder te reizen. Het doel is El Escorial in de buurt van Madrid. Dat wordt een hele rit maar we hebben er voor gekozen om het toch maar in één keer te doen. Jullie horen weer van ons!

1. Ber10:
    16 juni 2014
    Och een dagje rustig aan is ook vakantie en wel lekker.
    Goede reis morgen.
    X Ber10.