Olé Olé Olé Oléééé....

14 juni 2014 - Puerto Lumbreras, Spanje

Gisteren zijn we de dag heel op ons gemak begonnen. Wel gingen we even met zijn allen naar de markt in Puerto Lumbreras en daarna nog even inkopen doen. Hoewel gewaagd trok ik toch maar mijn Holland-shirt aan dat Amy voor mij had meegebracht. Op de markt kocht ik nog een hoed met ontzettend oranje accenten! Het kon niet uitblijven dat hierop werd gereageerd door hele optimistische Spanjaarden!

Op de camping aangekomen hebben we lekker geluncht en daarna deden we het rustig aan in en om het zwembad. Daar was het dan ook wel weer voor want de thermometer gaf aan dat het een graadje of 34 was...

Na het avondeten was het bedtijd voor Lars en gingen Amy, Marcelle en ik, uiteraard geheel en al in het oranje gekleed, naar La Cantina om samen met de andere campinggasten naar Spanje - Nederland te kijken. We troffen hier voornamelijk Nederlanders aan en een enkele Spanjaard en een Engelsman die ook voor Spanje was. Ik hoef er niet over uit te wijden wat een topavond het verder is geworden! De komende dagen ga ik in ieder geval maar niet in het oranje meer door Spanje lopen!

Vandaag is het ook weer ontzettend warm. Het plan is om vanmiddag naar de zee te gaan omdat het daar nog wat koeler is. Nu zitten we lekker even in La Cantina. Lars kijkt even naar filmpjes op Zappelin. Rustig aan dus....