Nog 2 uurtjes....

15 april 2014 - Udenhout, Nederland

Dinsdagochtend 10.30 uur. Marcelle is nog even een paar uurtjes naar het werk en Lars is nog een ochtendje naar school. De caravan staat gepakt en gezakt voor de deur en het is wachten op Marcelle en Lars die rond 12.00 uur thuis zullen zijn. Dan is het eindelijk zo ver! We gaan vertrekken. Het doel voor vandaag is Le Bec Hellouin, une des plus beaux villages de France, in de buurt van Rouen. We hopen daar tegen de avond aan te komen. Dan is het een kwestie van de pootjes uitdraaien, ergens een hapje gaan eten en proberen ons te realiseren dat het écht een feit is. Of we daar op de camping wifi hebben? Geen idee! We zullen het wel zien... Wanneer het kan plaatsen we weer een update hier!

1. Mirjam:
    15 april 2014
    Geweldige stap! Maak er een pracht reis van.
  2. Michel:
    Hoi Peer, Marcelle en Lars,
    Een heel goeie reis gewenst. Geniet ervan!
  3. Nel en Rien:
    15 april 2014
    Wij wensen jullie een goede start en een fijne vakantie ,wij houden het blog on de gaten.
  4. Monique M.:
    15 april 2014
    De tijd van GENIETEN is eindelijk aangebroken! 4 maanden Carpe Diem :-) Helemaal TOP dus. Wij houden jullie in de gaten hahaha.
    Dikke knuffel en xxx
  5. Aad van Seters:
    15 april 2014
    Rij voorzichtig, geniet van het moment en het vooruitzicht 4 maanden te.......en voor vanavond eet smakelijk!
  6. Adt en Annemarie:
    Hoi Peer, Marcelle en Lars,
    We wensen jullie een heel goede reis! En dat jullie maar geïnspireerd mogen terug komen. We houden het in de gaten...:)
    Veel groeten.
  7. Betty van Dokkum:
    16 april 2014
    Hoi, een heel fijne tijd! Ik volg jullie! Groetjes en veel plezier