Nog een week!

8 april 2014 - Udenhout, Nederland

Het begint nu écht kort dag te worden. Het to-do-lijstje wordt steeds korter en op het werk wordt ook het ene na het andere klusje afgerond. Mooi dat dat op deze manier kan. Is het voordeel van lang ergens naar toe werken denk ik. Gisteren tijdens het werkoverleg bij NU'91 werd ik door mijn collega's van NU'91 verrast met een paar hele leuke cadeaus voor onze reis. Heel bijzonder vond ik dat. Leuk ook dat collega's zo meeleven. De reactie die ik hoorde was ook: "iedereen praat over dit soort dingen maar jij gaat het echt doen"... Inderdaad, we gaan het écht doen. Het voelt nog wat onwerkelijk maar over precies een week zitten we in Frankrijk met nog een 16 weken in het verschiet. Heerlijk!

1. Aad van Seters:
    9 april 2014
    Voelt goed hè, bijna op pad. Is bijna net zo leuk als de reis zelf. Ik hoop dat jullie lekker van al dat moois en van elkaar gaan genieten. 16 weken.......lekker langgggg
  2. Monique M.:
    Het echte aftellen is nu echt begonnen. SUPER! Gelukkig zien we elkaar nog héél even komen zaterdag want 16 weken is wel heel lang...
    Ik krijg er ook zin in als ik jullie verslagen zo lees. Dat wordt echt GENIETEN voor jullie. Wij gaan jullie op de voet volgen!
  3. Ilonka en Jacob:
    13 april 2014
    Wij hebben ons aangemeld voor jullie reisverslagen. Zijn zeer benieuwd naar de ervaringen en belevenissen. En zo blijven jullie toch een beetje dichtbij :)) Geniet er van!
  4. Jan en Ber10:
    15 april 2014
    super !! en wij wachten op de reisverhalen