Dan maar actief!

28 mei 2014 - Cabanas, Portugal

Tja, als je dan op een camping staat waar je in geen enkel opzicht enthousiast van kunt worden ga je dus dingen ondernemen (niet dat we dat anders niet doen hoor....).

Vanmorgen eerst met Lars een balletje getrapt hier op de camping en geloof me: hij heeft talent. In 2018 zal hij er nog niet bij zijn op het WK voetbal maar daarna zullen ze toch echt rekening met hem moeten gaan houden. Overigens speelde Lars gisteren en vandaag ook nog wat voetbal met een Duits jongetje op de camping en ook dat belooft veel goeds voor de toekomst. Er komt écht revanche voor 1974!

Vanmiddag zijn we een eindje gaan rijden met de auto. Eerst het bergachtige binnenland van de Algarve in en daarna zijn we in Tavira geweest, vlak bij de camping.Hier hebben we heerlijk gegeten en een wat bijzondere kerk bezocht.Daarna gingen we met de boot nog naar Ilha de Tavira. Mooi strand en Lars zocht uiteraard weer schelpen. Terug op de camping speelde Lars nog wat met een paar Duitse kinderen en zelfs met een Nederlands meisje. Ze konden het meteen goed vinden met elkaar. Inmiddels zitten we allemaal weer fris gedoucht in de caravan en ligt Lars weer in bed. Wij doen het ook lekker rustig aan vanavond....

Heel veel groetjes van ons drietjes.

P.S. Voor degenen die er nog om gevraagd hebben: de tekenbeten zijn helemaal rustig gebleven zover... We blijven het natuurlijk in de gaten houden en zijn er ook wat attenter op.

1. Marco:
    29 mei 2014
    Technisch Directeur Graeme Rutjes is blij met de komst van Lars. “Lars is een jonge speler, maar hij heeft in de afgelopen vakantie laten zien dat hij klaar is voor het hoogste niveau. Hij speelt met veel passie en levert altijd strijd, eigenschappen die wij noodzakelijk achten voor de jonge spelers die wij binnenhalen. Ik ben daarom ook blij dat hij ervoor heeft gekozen zijn carrière bij NAC voort te zetten.”

Geniet maar lekker van jullie vakantie!
  2. Peer:
    29 mei 2014
    Hoi Marco, dat is nog niet zeker hoor. We komen op onze reis nog langs Madrid en langs Barcelona. De voorkeur van Lars gaat uit naar Barcelona maar uiteraard zal zijn vader die de financiële belangen behartigd ook een behoorlijke vinger in de pap hebben.
  3. Maril:
    29 mei 2014
    Ik vind jullie heel dapper. Ik zou al lang gillend gek zijn geworden daar. Des te leuker straks over 5 weekjes