Het kan erger...

27 mei 2014 - Cabanas, Portugal

We schreven al eens over een mindere camping maar het kan erger, echt waar. We staan op een camping in de Algarve, nu ja camping, eigenlijk lijkt het meer op een hele grote parkeerplaats. We staan allemaal netjes op dezelfde manier naast elkaar, keurig binnen de gele lijntjes (!). Daar wordt je bij geholpen als je de caravan neer gaat zetten. De mensen zijn trouwens wel vriendelijk hoor. Maar er is hier werkelijk geen grassprietje te zien. We staan op een soort grintbak. Rondom het zwembad liggen groene matten. Wel staan er bomen, 'dat is tenminste iets van natuur', zei Lars.

Het is een textielcamping maar wel één van de ergere soort. Je mag hier zelfs niet in je bikini rondlopen (?!). Oh ja dan nog één klein dingetje en dan houden we er over op: Er staat gezellige muziek aan in het douchegebouw.

We blijven hier drie nachten. Een dag strand en natuur in het Ria Formosa gebied en een dag mooie dorpjes kijken. Vrijdag vertrekken we dan weer. Vanavond lekker buiten koffie gedronken. De temperatuur is aangenaam en gaat de komende dagen alleen nog maar aangenamer worden.

1. Buurtman en buurtvrouw:
    28 mei 2014
    Je kunt er van zeggen wat je wilt, en ik zou dat ook niet moeten, maar het is wel hygiënisch.
  2. Aad van Seters:
    28 mei 2014
    Kom naar Messidor. We staan er nu bijna twee weken, puur natuur! Hier mag je ook niet in bikini,.............. Groetjes