Strand

29 mei 2014 - Cabanas, Portugal

Zoooo, vandaag eindelijk een stranddag. Na wat caravannelijk geklus en schoonmaak gingen we tot twee keer toe op pad. Na de eerste keer bijna bij het strand te zijn gearriveerd bleken we de foto- en filmcamera vergeten en dat is toch jammer want dan kunnen we jullie niet laten zien hoe 30 graden eruit ziet...Maar goed, we zijn naar Praia Barill gegaan. Met een treintje, keigaaf en toen een eindje lopen totdat we een lekker plekje hadden gevonden. Marcelle heeft samen met Lars een paar mooie watergangen gegraven en zandkastelen gebouwd en versierd met schelpen. Peer lag lekker te lezen. Samen gepicknicked op het strand met meegebracht brood, kaas, tomaat, worst en chocoladekoekjes. Heerlijk maaltje hoor.

Na het strand toch nog even een kasteel bezocht vlakbij de camping. We konden er niet in maar het was een heel mooi klein dorpje.

Morgenochtend gaan we weer verder, naar Spanje. Vanavond daarom onze laatste avond in Portugal gevierd in een gezellig restaurantje met als goed begin: Port. Nu (Portugese tijd 22.30) zitten we nog buiten aan een wijntje.

1. Ber10:
    30 mei 2014
    Klinkt allemaal goed.
    Wij komen net uit het Pluuf en het is hier koud.
    Het was vanavond bingo maar daar houden wij niet zo van maar toch maar even gaan kijken.
    We zijn benieuwd waar jullie morgen of vandaag weer komen!
    x Jan en Ber10.