Amy is er!

11 juni 2014 - Granada, Spanje

Wat een luxe eigenlijk, 's morgens ontbijt in Puerto Lumbreras, lunch in Malaga en diner in Granada. Dat krijg je als je (stief) dochter op gaat halen van het vliegveld in Malaga. We zijn met drietjes naar het Picassomuseum geweest, zeer de moeite waard. Lars vond de schilderijen erg mooi. Hij heeft één kaart uitgezocht van het mooiste schilderij. Die lijsten we in voor op zijn kamer. Daarna naar het vliegveld. Het vliegtuig landde op tijd en na ongeduldig wachten sprong Lars in Amy's armen. Iedereen blij, wat gezellig dat ze er is. Het hotel in Granada was snel gevonden. Even geïnstalleerd en toen lekker de stad ingegaan. Heerlijk tapas gegeten en genoten van muziek op straat.

Morgen gaan we Granada verkennen en met een Nederlandse gids het Alhambra in. We proberen het zo lang mogelijk vol te houden. Lars heeft er heel veel zin in en wij ook!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique M.:
    11 juni 2014
    Klinkt weer zaaaliggggggg! Veel plezier morgen met zijn vieren.
  2. Mariëtte:
    11 juni 2014
    Geniet, geniet met z'n viertjes en het Alhambra, ik denk dat jullie er niet genoeg van krijgen, zo mooi......
    By the way 4850/ca. 3300................
    Ik ga met Tom vrijdag 2 weekjes naar La Genese, daar zijn Aad en Josien ook nog een paar dagen.
    Geniet, kus voor mijn kleine vriend.
  3. Marian:
    12 juni 2014
    Lieve Lars,
    ik hou van je! Ik mis je! Ik mis Lars!
    Ik vind die brug op de foto best wel lang!
    Ik vond het leuk om jou met die apen op de foto te zien!
    Ik vond het restaurant leuk!
    wij, met zijn allen van de Mereltuin vonden het grappig dat die apen bij de zee konden klimmen.
    Ik vond die apen heel leuk!
    De kerk was heel mooi!
    Op facebook staan foto's van onze weeksluiting. Hebben jullie dat al gezien?
    Heel veel groetjes en knuffels van alle merels! Ze roepen het heel hard, maar ik denk niet dat jullie het kunnen horen :0)
    Kusjes ook!
  4. Marcelle:
    13 juni 2014
    Lieve, lieve Merels,
    Ik mis jullie. Ik vond het berichtje van jullie heeeeeeel leuk. Zo leuk dat ik jullie nu ook een berichtje stuur. Het is hier volle maan en dat vind ik mooi. Vandaag ga ik mijn zus Amy de camping laten zien en lekker zwemmen. Dag, kusjes van Lars en een dikke knuffel voor juf Marian.