Een beetje van thuis

30 april 2014 - Locronan, Frankrijk

Gisteren een stukje verder gereden. Wel anderhalf uur! We zitten nu op een camping in Locronan, een mooi middeleeuws aandoend stadje. Vandaag gaan we de andere meest westelijke punt van Bretagne bekijken. Het weer is goed, minder spectaculair aan de kust dus, maar wel fijner om buiten te zijn.

Wat is het leuk dat dit reislog zoveel gelezen wordt en dat er reacties op gegeven worden. Over een maand of drie hebben we heel wat terug te lezen. Doen we nu ook al overigens.

Lars geniet van de foto van zijn klas, die hangt naast zijn bed. De foto van Lars en Marijn heeft hij zo gehangen dat hij hem meteen ziet als hij wakker wordt. Zo hebben we thuis toch een beetje bij ons.

1. Ber10:
    30 april 2014
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten.
    Waar gaat de volgende trip naar toe?
    Groetjes voor jullie alle drie.
    Een hele goed verdere reis.
    Jan en Ber10.
  2. Monique M.:
    30 april 2014
    Marijn zegt zijn neef ook te missen ♥
    Hij kijkt alle foto's mee.
    Knuffel voor Lars xxx
  3. Jeroen:
    Hoi,

Wederom aardige foto's wat een mooie impressie weergeeft van jullie vakantie.

Leuk dat jullie mij hebben geprobeerd te bellen maar ik was
    aan het werk wat het lastig maakt om op te nemen. Maar
    het idee dat mijn lieve zusje mij even aan de telefoon wil
    maakt je broer blij.

Hier alles verder prima en de lieve groetjes van mij en
    Cynthia.
  4. Nel en Rien:
    30 april 2014
    Leuke foto van vader en zoon. Geniet maar lekker. In gedachten geniet ik mee. Liefs van opa
  5. Adt en Annemarie:
    30 april 2014
    Klinkt prima allemaal. En leuke foto's ook. We zouden bijna jaloers worden! (Binnenkort gaat een stukje Smolak Wanski een stukje geluid maken in een stukje van jullie thuisfront. Als troost :-)
    Groeten en blijf genieten.