De andere westpunt

30 april 2014 - Locronan, Frankrijk

Ons was geadviseerd om naar de meest westelijke punt te reizen van Frankrijk en dus Bretagne. We waren al bij één geweest, Pointe St. Mathieu, die was fantastisch mooi. Nu dus naar Pointe du Raz. Het weer was niet zo ruig als eerder deze week, de rotsen misschien wel. Het was er in ieder geval wel een stuk commerciëler. Voor het parkeren moest je betalen en je kwam om in de winkeltjes. Lars heeft daar wel van zijn vakantiecentjes een sneeuwpiramide gekocht met een bootje, vuurtoren en zilvermeeuw erin. Helemaal happy ermee.

We vonden de andere punt mooier, wellicht door het weer, of de abdij of het non-commerciële. Maakt niet zoveel uit eigenlijk. We hebben evengoed genoten hoor.

1. Jeroen:
    1 mei 2014
    Hoi,

Mooie foto van de vuurtoren, bij ons in Heiloo is alles weer groen en dat is een prachtig gezicht.

13 mei en dat is het bijna dan begint mijn vakantie voor 5.5 weken en die van Cynthia een paar dagen later.

Groetjes van Cynthia en mij
  2. Ilonka en Jacob:
    1 mei 2014
    Wij vinden Point St. Mathieu ook veel authentieker en dus leuker dus het verbaast ons niet. Die abdij is inderdaad briljant. Je moet er alleen niet willen schuilen als het regent :))