Cargolade

14 juli 2014 - Montbolo, Frankrijk

Wat een feest! Stipt om één uur werd de toeter geblazen en begon het festijn. Als eerste het aperitief, grenache of muscat of samen dan heet het musquetaire. Dit alles uitgeschonken door de vier heren. Zoutjes, worst en olijfjes op tafel en genieten maar. Al snel was het tijd voor Les Escargots. Smullen, Lars heeft er anderhalf op. Hij vond het een beetje taai. Peer ging de kip draaien, dat luistert nogal nauw, om de 15 tellen draaien en dat 300 keer, en lekker, mmmmmmmmmm.

De muziek van Peer en Ton maakte het feest compleet. Na de kip kwam er nog kaas en gebak en koffie toe. Toen was het zes uur en pauze tot een uur of acht. In die tijd speelden Ton en Peer nog steeds muziek, de kinderen werden geschminkt en sommige volwassenen ook. Iemand riep, dus dit is leven als god in Frankrijk en ja het kwam er hééééél dicht bij.

Rond achten begon het hele feest weer opnieuw, weer een aperatief met worst, olijven en zoutjes. Nu stond er gebraden worst met aardappelsalade op het menu, kaas en fruit. Het was allemaal even lekker samen met de rode wijn. Lars speelde de hele avond met de andere kinderen en vond dit het mooiste feest ooit. 's Avonds waren er enkele gastoptredens bij Ton en Peer. Erg leuk en sfeervol. We hebben een geweldig feest gehad, erg gezellig en als bonus hebben we allemaal uitgeslapen tot kwart voor elf!

1. Ilonka en Jacob:
    15 juli 2014
    Het zal mij worst zijn :)) Als jullie maar genieten!!!
  2. Nel en Rien:
    15 juli 2014
    Klinkt allemaal geweldig,lekker eten en drinken met vrienden wat wil een mens nog meer groeten van ons en knuffel voor Lars.