Effe wennen

15 mei 2014 - Ferreira do Zêzere, Portugal

Van 16 naar 32 graden is best wennen, blijkt. We hadden alledrie last van de warmte en minder geslapen. Na ruim een uur op het postkantoor te hebben gehangen, om de tol te regelen wat maar niet wilde lukken, besloten we te tanken en boodschappen te doen en naar de camping te gaan. Onze plannen om Tomar te bezoeken hebben we uitgesteld, eerst maar eens effe wennen aan de hoge temperaturen.

Eenmaal op de camping was de tol zo geregeld, wat bleek: we hadden het nummer waar we een code naar moesten sms'en niet goed ingevoerd, duhhhh. We kunnen nu dus zonder problemen de elektronisch gecontroleerde tolwegen berijden.

Mijn broertje gebeld en uitgebreid gesproken en gefeliciteerd met zijn verjaardag vandaag. Verder hebben we gespeeld bij het zwembad en rond de caravan. En dat was heerlijk.

Overigens willen we nog wel even vermelden dat we heel trots zijn op Amy en Robyn die nu alletwee een vaste baan hebben, Robyn is al begonnen en Amy heeft hem in het vooruitzicht. Keigoed meiden!