Effe wennen

15 mei 2014 - Ferreira do Zêzere, Portugal

Van 16 naar 32 graden is best wennen, blijkt. We hadden alledrie last van de warmte en minder geslapen. Na ruim een uur op het postkantoor te hebben gehangen, om de tol te regelen wat maar niet wilde lukken, besloten we te tanken en boodschappen te doen en naar de camping te gaan. Onze plannen om Tomar te bezoeken hebben we uitgesteld, eerst maar eens effe wennen aan de hoge temperaturen.

Eenmaal op de camping was de tol zo geregeld, wat bleek: we hadden het nummer waar we een code naar moesten sms'en niet goed ingevoerd, duhhhh. We kunnen nu dus zonder problemen de elektronisch gecontroleerde tolwegen berijden.

Mijn broertje gebeld en uitgebreid gesproken en gefeliciteerd met zijn verjaardag vandaag. Verder hebben we gespeeld bij het zwembad en rond de caravan. En dat was heerlijk.

Overigens willen we nog wel even vermelden dat we heel trots zijn op Amy en Robyn die nu alletwee een vaste baan hebben, Robyn is al begonnen en Amy heeft hem in het vooruitzicht. Keigoed meiden!

1. Robyn:
    15 mei 2014
    Wat heeft mn broertje toch een stoere zwembroek! En lief dat jullie trots op ons zijn :)! Geniet ze.. Ik mis jullie. X
  2. Monique M.:
    16 mei 2014
    Jeroen van harte proficiat!
    Het goede bericht van Robyn wist ik, maar van Amy nog niet... SUPER!
    Bij ons schijnt het komende week ook (eindelijk) 27°C te worden. Ik kijk er naar uit....bbq-time.
  3. Nel en Rien:
    16 mei 2014
    jullie hebben de tijd om te wennen aan het mooie weer.fijn zwemmen en voor de tent spelen ,heerlijk.Jeroen ook nog Gefeliciteerd,,!!
  4. Jeroen:
    Hoi,

Toch een zware tijd voor jullie met dat hete weer en tegenslagen wat betreft tol.

Leuke avond gehad in Amsterdam met een wat krap
    restaurant qua tafelen maar het eten was formidabel.

Het Concertgebouw orkest was boven verwachting dat
    ter eren van mijn verjaardag een paar stukken speelde.

Het gezelschap dat ter eren van mijn verjaardag mee
    was ter ondersteuning van het feit dat ik 46 jaar was
    geworden was zeer aangenaam. Derhalve miste ik de
    jarige de aanwezigheid van zijn zus en diens partner
    en meneer Poepjes.

Wat voor banen hebben de dames verkregen in onze
    maatschappij ?

Liefs uit Heiloo van Jeroen & Cynthia