Portugal

14 mei 2014 - Ferreira do Zêzere, Portugal

We zijn weer een etappe verder én de grens tussen Spanje en Portugal gepasseerd. Reis ging goed zoals gewoonlijk. We moeten nog wel even goed kijken hoe het hier werkt met de tol, dat is behoorlijk ingewikkeld en verwarrend.

We staan op een kleine camping met zwembad. Hier hebben we het goede gevoel. Voor ons is het nu half tien en we zitten voor het eerst deze vakantie lekker buiten met een wijntje en wat muggen. Heerlijk! We denken dat we hier wel een week blijven staan.

1. Ilonka en Jacob:
    14 mei 2014
    Mooi! Lekker weer, wijn en rust.... Wat wil je nog meer? Lekker ff blijven staan en genieten maar.
  2. Nel en Rien:
    14 mei 2014
    Lekker even een weekje rust,Lars gaat fijn zwemmen en jullie genieten van de zon dat is niet verkeerd met een wijntje erbij.
  3. Jeroen:
    15 mei 2014
    Hoi,

Bij jullie is het mooi weer maar dat zal wel aan de personen liggen die daar op vakantie zijn.

Vandaag vier ik mijn verjaardag eerst met koffie en gebak in Bergen aan Zee en vanavond in het Concertgebouw met vooraf gaand een diner op maat.

Vrijdag een afspraak met Merlijn en naar de oogarts om wat te laten wegsnijden waardoor mijn gezicht er weer pico bello uitziet.

Liefs uit Heiloo van Jeroen & Cynthia