Reactie

26 mei 2014 - Santiago do Cacém, Portugal

Allereerst een paar reacties op de reacties:

Jan en Ber10: Ja het was zwart varken en ik wil niet weten welk onderdeel van het beest ik mijn mond had. Verder ontzettend de groeten terug van Jeff en Laura, ze denken met veel plezier aan jullie terug.

Marian: Helaas, het shirt hadden ze niet in jouw maat.

Monique en Mark: We nemen jullie reactie ter harte en doen toch de Algarve aan, daarover later meer.

Jeroen en Cynthia: Een hele goede reis geniet van al het moois en geks, Lars vind het wel raar hoor zo'n achtbaan in een hotel.

Vandaag op advies van Jeff (van de camping hier) naar het dorpje Mertola geweest. Een heel mooi, bijna Grieks aandoend dorpje. Veel wit met blauwe huisjes. Hier is een kerk die ooit Moskee was. En er was een  kasteel. Allemaal prachtig aan de buitenkant, helaas bleek op maandag alles gesloten. Dus...wat doe je dan, juist, eten. Lekker dit keer!

Onderweg hebben we het grote niets gefilmd, heel typisch voor deze streek. Er is niets, geen dorpje, boompje, gewoon hele grote stukken, niets!

Morgen vertrekken we hier na een ruime week. Monique en Mark hebben ons aan het denken gezet en we gaan nu toch nog een paar dagen naar de Algarve, naar Cabenas. Vlakbij strand en vogelparadijs.

1. Ber10:
    26 mei 2014
    Hoi hoi.
    Goede reis verder!!!
    Blijf maar lekker in het mooie weer want hier hebben we weer regen.
    Geef Lars een knuffel van ons!
    x jan en Ber10.
  2. Ilonka en Jacob:
    27 mei 2014
    Hier op Cyprus slapen wij naast een moskee die ooit een kerk was. De twee megafoons op de minaret doen het goed hoor, 's nachts ook :)) hoe is het met de tekenbeten? Geen last meer gehad hoop ik? Veel plezier in de Algarve!