Feest!

21 april 2014 - Saint-Cast-le-Guildo, Frankrijk

Vandaag zijn Marcelle en ik op de kop af 7 jaar samen. Wat een prachtige tijd hebben we al gehad en wat een mooie toekomst ligt er nog voor ons. We genieten nog steeds volop van elkaar en van de mensen om ons heen.

Vandaag hebben we niet zo heel veel gedaan vandaan. Beetje uitgeslapen, Lars keek een filmpje in bed, beetje gespeeld, beetje gevoetbald en een beetje gewandeld. Vanmiddag pakten we nog een terrasje in Saint-Cast-le-Guildo. Nu staan we op het punt om lekker uit eten te gaan bij "Chez Jules". Dat belooft wat!

1. Maril en Ton:
    21 april 2014
    Proficiat, wat vinden jullie van ons cadeau? Het heeft wat gekost, maar we hebben er voor gezorgd dat Willem II op jullie "jubileumdag" kampioen is geworden.
  2. Ilonka en Jacob:
    21 april 2014
    Heeee, gefeliciteerd!!! Als je het goed hebt samen is genieten van het leven dubbel feest. En je hebt gelijk, de toekomst ligt nog zo open, geniet van jullie momenten. Het leven is een aaneenschakeling van momenten, dus als je nu van die ogenblikken geniet, geniet je later weer als je er aan terug denkt. Zo, genoeg gefilosofeer, ga je eten bij Jules?? De Wijs???hahaha....smakelijk!
  3. Ellie:
    Gefeliciteerd en eet ze!!!! Gr. Ellie
  4. Jeroen:
    21 april 2014
    Gefeliciteerd vandaag met jullie 7 jaren samen en nog vele gewenst.

Liefs,

Jeroen & Cynthia
  5. Peer:
    21 april 2014
    Heerlijk gegeten bij Jules. Niet de Wijs in dit geval. Feest is het hier inderdaad óók omdat Guillaume Deux kampioen is geworden. Ik heb het op twitter vanmiddag een beetje proberen te volgen. Je diepe gedachten zijn weer niet te volgen Jacob maar het klinkt allemaal weer heel aannemelijk (zouden werkgevers soms ook zo denken? ;-)
  6. Mariëtte:
    21 april 2014
    Gefeliciteerd, waren dit de 7 rijke of 7 arme jaren????????????
    Veel plezier weer.
  7. Peer:
    21 april 2014
    Hoewel ze al geweldig waren hoop ik dat dit de 7 magere jaren waren. Wordt het alleen nóg maar beter! (kan bijna niet hoor ;-)
  8. Trudy:
    Gefeliciteerd saampjes!
  9. Buurtman en buurtvrouw:
    Lars,
    Ook jij van harte gefeliciteerd met deze fijne ouders.
    Peer en Marcelle van harte gefeliciteerd.
  10. Marion en Willem:
    22 april 2014
    7 jaar en één dag van harte gefeliciteerd!!! Wij wensen jullie een prachtige toekomst.
  11. Jules:
    23 april 2014
    Ik dacht toch echt dat jullie langs zouden komen. Zit ik hier te kijken met een barbecue op temperatuur, een halve gemarineerde koe en een vat wijn. Proficiat alsnog en geniet van jullie reis!
  12. Peer:
    23 april 2014
    We komen er in augustus op terug. Verspil de wijn vooral niet en de koe kan in de vriezer!
  13. Jules:
    24 april 2014