Marcelle scoort punten!

25 juni 2014 - Nuévalos, Spanje

Soms kom je onverwacht op een hele mooie plek terecht. We hadden ons niets voorgesteld van de plek waar we na El Escorial heen zouden reizen. De reisgidsen hadden ook niet veel te melden over deze omgeving dus.... Enfin, Marcelle had desondanks een plekje op een camping uitgezocht en: WAT IS HET HIER MOOI! Perfecte keuze! Schitterende bergen, dorpjes, weggetjes, meertjes.... Het kan niet op!

Vandaag hebben we eerst een rit gemaakt (gedeeltelijk) rond het Laguna de Gallocanta, het grootst natuurlijke meer van Spanje. Hier hebben we heel veel vogels gespot. Vervolgens reden we naar Daroca,(ook al weer door Marcelle uitgezocht) een schitterend ommuurd plaatsje. De muren zijn maar liefst 4 1/2 kilometer lang maar desondanks hebben we ze met Lars (op slippers!) helemaal afgewandeld. Vervolgens waren we ontzettend toe aan een hapje en een drankje en daar hebben we dan ook heerlijk van genoten. Wat een heerlijke ham hebben ze hier voor bij een biertje ;-)

Ook voor morgen hebben we nog een mooie trip op het programma staan. Uiteraard volgt daarvan ook een uitgebreid verslag op ons blog....

En dat Marcelle punten verdient? Ach dat had ze helemaal niet meer nodig. We zijn nu ruim 10 weken op pad en we genieten nog steeds volop van elkaar en het leven. Ons motto op deze reis was en is nog steeds "Carpe Diem". Need I say more....