Reacties

Naam Reactie Datum
Nel en Rien Doe ze de groeten in St.Cast wij hadden daar fijne… 19 apr. '14
Ilonka en Jacob Wat zullen jullie balen van zo'n uitzicht zeg,… 18 apr. '14
Nel en Rien Jullie genieten echt van al het goede. Oesters heerljik.… 18 apr. '14
Rene lekker hoor. Beetje citroen erover. hmmmm. 18 apr. '14
Monique M. Ik ben jaloers :-) Oesters, zonnetje, onthaasten...super! 18 apr. '14
Trudy Whoohoo klinkt goed zeg!! Geniet ervan! 18 apr. '14
Monique M. Schitterend! Zeker ook die blauwe lucht :-) 18 apr. '14
Mariëtte Oh, wat heerlijk, krijg het water in mijn mond....… 17 apr. '14
Nel en Rien Zo ik zie hebben jullie het nog niet zo slecht. Heerlijk… 17 apr. '14
Ilonka en Jacob Die "iemand" was ik, dat van die 'knuffelpeer'… 16 apr. '14
Peer Ik word er bijna verlegen van. Wel heel leuk om te… 16 apr. '14
Ellie Hoi Peer. Goed te lezen dat je het zo leuk hebt. Het… 16 apr. '14
Mirjam Wat leuk dat jullie toch naar Honfleur zijn geweest… 16 apr. '14
Peter Peer (Smolak) enjoy. Ik kom je af en toe vast nog… 16 apr. '14
Betty van Dokkum Hoi, een heel fijne tijd! Ik volg jullie! Groetjes… 16 apr. '14
Edwin, Marina en Jane Smits Wij wensen jullie heel veel plezier tijdens deze reis.… 16 apr. '14
Ilonka en Jacob Met recht is het grote genieten begonnen en zo te… 15 apr. '14
Adt en Annemarie Hoi Peer, Marcelle en Lars, We wensen jullie een heel… 15 apr. '14
Aad van Seters Rij voorzichtig, geniet van het moment en het vooruitzicht… 15 apr. '14
Monique M. De tijd van GENIETEN is eindelijk aangebroken! 4 maanden… 15 apr. '14
Nel en Rien Wij wensen jullie een goede start en een fijne vakantie… 15 apr. '14
Michel Hoi Peer, Marcelle en Lars, Een heel goeie reis gewenst.… 15 apr. '14
Mirjam Geweldige stap! Maak er een pracht reis van. 15 apr. '14
Jan en Ber10 super !! en wij wachten op de reisverhalen 15 apr. '14
Ilonka en Jacob Wij hebben ons aangemeld voor jullie reisverslagen.… 13 apr. '14