Rust!

22 mei 2014 - Santiago do Cacém, Portugal

Omdat het gisteren de hele dag geen mooi weer is geweest zijn we in de middag maar een ritje gaan maken met de auto. We reden een hele mooie weg vlak langs de zee die hier ook tamelijk onstuimig is. Op de weg terug naar de camping bezochten we nog een Romeinse opgraving bij Santiago do Cacem. Heel mooi wat daar nog te zien was en Lars stelde weer volop vragen. Leuk om mee te maken hoe leergierig hij is en overal het fijne van wil weten. 's Avonds zijn we gaan eten in een traditioneel Portugees restaurant vlak bij de camping. Lars heeft daar voor het eerst een paar woorden helemaal zelf geschreven, papa, mama, opa en oma. Heel trots is hij op zichzelf en wij nog meer. Het eten was heerlijk! Terug op de camping snel Lars in bed gelegd en samen nog even naar de bar op de camping geweest; dat was voor het eerst deze vakantie.

Vandaag was het weer een stuk beter dan we hadden verwacht. Een mooie dag om eens lekker op de camping te blijven en wat kleur op te doen. Nou, dat is gelukt: Ik heb net alle door de zon verbrande plekken bij mezelf ingesmeerd. Gelukkig is dat Lars en Marcelle bespaard gebleven. Nu zitten we lekker in de caravan aan een kopje koffie Lars ligt al (op tijd vandaag!) in bed. Ik heb zo maar de indruk dat wij het ook niet laat gaan maken...