De verdwenen fluit

6 mei 2014 - Potes, Spanje

Een rustig dagje vandaag. Na een lekker ontbijtje naar de abdij recht boven de camping geweest. Daarna naar Potes, het dorpje waar we verblijven. Beetje rondgelopen, de toren bezocht, het uitzicht bewonderd en vooruit, Lars kreeg een houten fluit kado. Hij helemaal blij. 's Middags op de camping mocht Lars erop spelen bij het speeltuintje. Pa en moe genoten van een pint op het terras. Even niet gekeken naar Lars en ineens was hij de fluit kwijt...het verhaal van Lars was dat hij de fluit in een gat in de biljarttafel had gestopt en nu was ie weg?

Huppakee, gekeken, niets te zien of te voelen. Hmmm, naar de eigenaar van de camping en intussen maar hopen dat het biljart het nog zou doen. Alle gaten geïnspecteerd, geen fluit te zien of te voelen, in alle gaten konden nog gewoon ballen, eind goed al goed? Nu ja, Lars is zijn fluit kwijt, die hebben we nergens meer gezien.

1. Buurtman en buurtvrouw:
    6 mei 2014
    Hoi Lars,
    De buurtman denkt te weten waar de fluit gebleven is. Deze is gewoon naar het andere eind van de wereld.
  2. Ber10:
    7 mei 2014
    Misschien is het een toverfluit?
  3. Jeroen:
    Hoi,

Mooi dat beekje door het dorp, niet zo recht aan zoals bij ons in Nederland.

Een abdij bezocht in Spanje maar wij hebben vorige week de abdij van Egmond een bezoek gebracht met Arie en Nel en M&M. Dit is wellicht ook iets voor jullie als je weer is in
    Heiloo bent.

Ik ga vandaag van mijn vrije dag genieten en ga in de
    middag naar A'dam naar het museum en een pizza
    bij de Bijenkorf eten.

Groetjes van Cynthia en Jeroen
  4. Fred van der Pennen:
    Beste Marcelle, Peer en Lars
    leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet er met volle teugen van.