Spanje deel 2

30 mei 2014 - Conil de la Frontera, Spanje

We zijn weer in Spanje. Op ons gemak vertrokken vanochtend. Lars heeft nog heerlijk kunnen spelen met de Nederlandse Lana. Helaas voor die twee gingen zij de andere kant op.

Voor we er erg in hadden waren we al in Spanje, zo dichtbij zaten we dus. Na ruim drie uurtjes rijden kwamen we aan in Conil de la Frontera op een camping aan zee. Het is een hele grote camping met een klein naturistisch gedeelte. Het voelt hier weer goed. We staan midden in het groen, we horen weer krekels, kortom we hebben weer natuur om ons heen. Al dat grint en asfalt is toch niets voor ons.

Morgen doen we het rustig aan, beetje de directe omgeving bij de camping verkennen en bedenken wat we de komende dagen zouden willen doen.

1. Mariëtte:
    31 mei 2014
    Ik ben daar ook geweest, best wel leuk en stukje lopen ben je aan het strand. Het weer is hier nu ook goed.
    Maar.......jullie postcodeloterijwinnaars...ik ben het nu. Obdam is winnaar en heeft maar een postcode, morgen de letters, dus winnen zit er in.......Wouw, helemaal top, ik houd jullie op de hoogte....